اتحاد با امام

راههای جلوگیری از تجاوز دشمنان

اتحاد با امام

راههای جلوگیری از تجاوز دشمنان

چراغ غزل

 

 

گفتى که من از روز ازل سوخته بودم                        با داغ چراغ غزل افروخته بودم

آرى من از آن بارقه کوکب چشمت                          دلسوخته، دلسوخته، دلسوخته بودم

با یاد نگاه تو چراغ سحرى را                            بر قله خورشید برافروخته بودم

چون لاله به صحراى جنون با تب عشقت                  پیراهنى از شعله به تن دوخته بودم

پروانه صفت در سفر سوختن اى شمع                      از تو غزل سوختن آموخته بودم

بر باد شد از جور تو آن کوه تحمل                         که اندر گذر حادثه اندوخته بودم

رفتى و به دنبال تو تا صبح قیامت                    بر باغ نظر دیده جان دوخته بودم

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعى از مداحان و ستایشگران اهل‏

اولاً صمیمانه، عمیقاً به همه‏ى برادران و خواهران حاضر در این محفل گرم و صمیمى و سرشار از عشق و محبت، به مناسبت میلاد صدیقه‏ى طاهره حضرت فاطمه‏ى زهرا (سلام اللَّه علیها) و همچنین ولادت فرزند پرافتخار و سربلندش، امام عزیزمان (رضوان اللَّه تعالى علیه)تبریک عرض میکنم و ... 

 

بسم‏اللَّه‏الرّحمن‏الرّحیم‏ 

اولاً صمیمانه، عمیقاً به همه‏ى برادران و خواهران حاضر در این محفل گرم و صمیمى و سرشار از عشق و محبت، به مناسبت میلاد صدیقه‏ى طاهره حضرت فاطمه‏ى زهرا (سلام اللَّه علیها) و همچنین ولادت فرزند پرافتخار و سربلندش، امام عزیزمان (رضوان اللَّه تعالى علیه)تبریک عرض میکنم و از برادران عزیزى که با هنرنمائى و برنامه‏هاى خودشان ما را از کوثر محبت اهل‏بیت (علیهم‏السّلام) سیراب کردند - چه خواننده‏هاى عزیز، چه شعرائى که این شعرها را سروده بودند - تشکر میکنم.   ....بقیه مطالب در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

امام

 

افتخار من این هست که یک بسیجی هستم